دلم شکست
عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند
اصلا فدای سرت ،
قضا و بلا بود از سرت دور شد . . .
اشکم بی امان می ریزد
مهم نیست
آب روشنی است
خانه ات تا ابد روشن عشق من...
ما را در سایت تنها مانده در غربت. دنبال میکنید
برچسب: آمدی خانه ام روشن شد, نویسنده: بازدید: 65