خیلی سختهعاشــــــــــــق کسی باشی که روحشـــم خبر نداشته باشـــــــــــه !!!اما خیلی شـیـریـنـه کـــــــهیواشکیعـــــــاشــــــقانــه ...نگاهش کنــــــــــــــــــی وتوی دلــــــــــــت بــگـــــیخیلــــــــــی دوستـت دارم...