
الهام جان دیدن درد ها و ناراحتی هايت میشکند دل بی تاب مرا هر روز بیشتر از دیروز دوستت دارم.خیلی دوستت داشتم و دارم چقد گریه کردم عب نداره. چقد ناراحتی کشیدم عب نداره.چقد.. xa0ولی الهام جان من دوستت داشتم و دارم. هر کاری کردم و میکنم بخاطر اینکه خوشحالت کنم دوست دارم xa0الیم.کسیxa0حرف منو نمیفهمه.سخته خیلی سخت......
ادامه مطلب
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاستمرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکندحتی این روزها گاهی پرواز میکنممن این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم دوستت دارم الهام جان...
ادامه مطلب
الهاممممxa0...
ادامه مطلب