
الهام جان دیدن درد ها و ناراحتی هايت میشکند دل بی تاب مرا هر روز بیشتر از دیروز دوستت دارم.خیلی دوستت داشتم و دارم چقد گریه کردم عب نداره. چقد ناراحتی کشیدم عب نداره.چقد.. xa0ولی الهام جان من دوستت داشتم و دارم. هر کاری کردم و میکنم بخاطر اینکه خوشحالت کنم دوست دارم xa0الیم.کسیxa0حرف منو نمیفهمه.سخته خیلی سخت......
ادامه مطلب
الهاممممxa0...
ادامه مطلب